piątek, 28 stycznia 2011

Różowo - fioletowo , czyli różności dla dziewczynki oraz szydełkowa broszka - kwiat

  Witam serdecznie po dość krótkiej nieobecności, którą spędziłam bardzo kreatywnie. Ogarnęła mnie mania szycia, robienia na drutach , szydełku i dłubania tym podobnych rzeczy. Mój dom wygląda ostatnio, jak szwalnia, istne pobojowisko. Mnie to oczywiście nie przeszkadza, czuję się wśród tych szmatek , jak ryba w wodzie, ale niestety jest Mąż, który nie może się doczekać końca tego chwilowego przypływu mojej weny twórczej -czasem robi mi jakieś dziwne uwagi. Nie rozumiem go ...hm....
  Dzisiaj chciałam Wam pokazać zapowiadany komplet zimowy - czapka plus szalik w tonacji fiołkowej dla pewnej Dziewczynki. Nie mogłam wcześniej , bo jej Mama podczytuje Magiczny Zakątek, a to był prezent.
 Dzisiaj się spotkałyśmy, a więc oto on. Zostało mi jeszcze włóczki, na pewno się nie zmarnuje.





Uszyłam także moje pierwsze literki . Na wielu polskich blogach i zagranicznych widziałam podobne.Literki są dość duże , ok. 35 cm wysokości . Do wypełnienia użyłam wkładu z poduszki, więc będzie można je prać. W podobny sposób uszłam także serduszko. Moje pierwsze serca pokazywałam Wam tutaj .
Do tej kolekcji uszyłam jeszcze woreczek z cekinowym szlaczkiem. Literki można np. zawiesić na ładnym sznurku przyczepiając je agrafkami. Ja tak właśnie zrobiłam albo można je ustawić na półce lub innym wybranym miejscu.





Najważniejsze , że prezent bardzo się spodobał :)

Oprócz tych rzeczy uszyłam nowe zasłonki do kuchni ( dwa rodzaje ) , lambrekin oraz przerobiłam kilka ubranek dziecięcych , ale o tym wszystkim będzie w następnym poście.
A na koniec chciałam się pochwalić moją najnowszą broszką. Robota ekspresowa  - na szydełku.



Pozdrawiam  cieplutko!
Ahoj !

P.S.
W niedzielę wybieram się na giełdę staroci. Trzymajcie za mnie kciuki, abym coś fajnego znalazła w przystępnej cenie.

2 komentarze:

  1. Śliczny ten komplet dla dziewczynki.Kiedy Ty to wszystko robisz, dziewczyno, chyba noce zarywasz.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście, najbardziej lubię wieczory, jak wszyscy domownicy już śpią, mam w końcu czas tylko dla siebie. Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń

Witam w moim świecie☺
Jestem ciekawa Twoich wrażeń.