środa, 9 listopada 2011

Pokaż swoją torebkę...

Proponuje Dagi więc oto i one (nie mogłam poprzestać tylko na jednej !) .
Uwielbiam torebki . Mam ich na prawdę sporo. Są to kolorowe rzeczy. Mam tylko jedną czarną torebkę, a raczej torbę. Zauważyłam , że wraz z wiekiem powiększają mi się gabaryty moich toreb. A noszę w nich przeróżne rzeczy bardzo potrzebne w różnych sytuacjach, np. mały śrubokręt.Przydał się już kilka razy.Zresztą jestem mamą , małego brzdąca, więc moim nieodzownym atrybutem jest co najmniej jeden pampers w każdej torebce.

Moja ulubiona niezmiennie od kilku lat - nr 1.

Gucci


Równie ulubiona :

Nine West


Nie mogłam pominąć także tych, kopertówek na małe wyjścia :

Barrats i Canadian Leathercraft


To była moja naj naj jesienna jeszcze do niedawna , ale mi trochę się znudziła, jednak nie mogę się jej pozbyć, ze względów sentymentalnych:

Accesorize

I jeszcze ta :

Orsay


Tą też lubię :
Jane Shilton


Prawdziwy vintage no name, ostatnio upolowany, bardzo mi pasuje do pewnej wyjściowej kreacji :



I ogromny torbiszon do zadań specjalnych, zabieram ją zawsze na większe zakupy :

Nine West



To były moje zdecydowanie najbardziej ulubione torebki na tą porę roku .
Pozdrawiam serdecznie !



3 komentarze:

  1. Wow! Ale swietna kolekcja! Wszystkie torebki bardzo fajne.
    Krociutko mowie, ze maila od Cibie nie dostala.

    Pa pa
    Dagi

    OdpowiedzUsuń
  2. Widze ze masz nie mala kolekcje torebek..i wszystkie maja wesole kolory..zrecznie dobralas dodatki..pozdrawiam milo .)

    OdpowiedzUsuń

Witam w moim świecie☺
Jestem ciekawa Twoich wrażeń.