środa, 4 stycznia 2012

Bajkowe Święta Bożego Narodzenia i noworoczne życzenia (cz.I)

W tym wyjątkowym 2012 roku  życzę , aby ten rok był dla Was szczęśliwy, by nikogo z Waszych bliskich nie zabrakło przy następnej wieczerzy wigilijnej, by te przepowiednie o końcu świata się nie spełniły (mam nadzieję, że żadna asteroida do nas Ziemian nie zmierza), by udało Wam się dokonać tego, co do tej pory się nie udawało i na koniec najważniejsze - byście żyli w zdrowiu i miłości.

Pięknie dziękuję za wszystkie komentarze, a przede wszystkim życzenia świąteczne, mimo, że nie było mnie w blogowym świecie długo .
Tym bardziej jest mi miło za pamięć :))
Postaram się nadrobić tą moją absencję. Obiecuję!!
A tymczasem trochę moich świątecznych dekoracji.
W tym roku dużo czerwieni i ogólnie to raczej infantylnie, tak by moim dzieciom było miło i radośnie.

Kilka ujęć jednego stołu.
Stroik z srebrnej jodły. 
Uszyłam w tym roku mnóstwo takich czerwonych serduszek oraz dwie girlandy z piernikowym ludzikiem .
Osłonkę na wazon zrobiłam na drutach. 
W tamtym roku robiłam czapeczkę dla mojego młodszego synka, ale  jej nie skończyłam. Miała być w kropki, jak muchomorek.
W tym roku była za mała więc ją dokończyłam , jako ocieplacz .
Udało mi się kupić dwa duże jelonki i lampion serduszko, który podziwiałam u jerzy_nki.
Polowałam na nie od dłuższego czasu. 
Fajnie się prezentują w zimowych dekoracjach.













Zrobiłam kilka dekoracji  z szyszek. W końcu mam pistolet do klejenia na gorąco.
Bardzo ułatwia dekorowanie i przyklejanie. 
Zrobiła kilka kul z jodłowych świeczek i  bombki-zawieszki z szyszek sosny oraz duże świecące drzewko.












To kolejny bukiet. Ty razem z gałęzi sosny.
Sosna jest bardzo długowieczna, w wazonie.



 I kolejny stroik z przepięknego świerku.Jeszcze nie znam jego nazwy. Mąż przyniósł mi kilka gałązek od teścia z ogrodu.
Igły są miękkie, delikatne i pięknie pachną cytryną. Muszę koniecznie nabyć kilka sadzonek tego pięknego drzewka.











A to choinki piernikowe i pyszne ciasto jabłkowo - żurawinowe.










c.d.n.

8 komentarzy:

  1. Pięknie i bajkowo, a czyżby te podstawki pod świeczki były foremkami na babeczki? bardzo pomysłowo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne dekoracje, ja w tym roku prawie nic nie zrobiłam, ale obiecuje sobie, że w przyszłym to wszystkim szczęki opadną:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniale..
    Dekoracje cudowne a słodkości aż mam ochotę schrupać :)
    Super !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za życzenia i wzajemnie- wszystkiego co dobre, lepsze i najlepsze na każdy nowy dzień. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie i bardzo nastrojowo:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję , dziękuję d... :)
    Agawu,tak to babeczki, te większe foremki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomysłowe i piękne dekoracje. Najbardziej przypadła mi do gustu kula z szyszek.

    OdpowiedzUsuń
  8. mmmm...mniam pyszności. Piękne aranżacje i wspaniałe zawieszki, które się nie tłuką. Wspaniałego Nowego Roku.

    OdpowiedzUsuń

Witam w moim świecie☺
Jestem ciekawa Twoich wrażeń.