sobota, 9 marca 2013

Niesamowite YouArtMe i eco torby...

... czyli współczesna szuka przez wielkie S.
Dziś chciałam się z Wami podzielić ostatnio odkrytym przeze mnie fantastycznym miejscem , taką platformą internetową , pod nazwą YouArtMe. Miejsce niebanalne,skupiające młodych, współczesnych artystów z całego świata.Można tu zapoznać się z współczesnym trendami w sztuce współczesnej , znaleźć wiele pomysłów i inspiracji na urządzenie własnego wnętrza.Śledzić na bieżąco wydarzenia kulturalne.
I wreszcie kupić sobie coś fajnego .Mogą to być np. plakaty,  płótna z reprodukcjami, mebelki,
wspomniane w tytule torby, a nawet coś z zastawy stołowej.
Ja odkryłam to miejsce właśnie dzięki ekologicznym torbom.
 Torby można zobaczyć w dwóch odsłonach -  jako eco torby na zakupy i bardziej artystyczne
z nutką stylu rustykalnego, ozdobione szydełkową koronką , art torby.
Torby niezwykle , nie tylko ze względu na swój niepowtarzalny design, ale także dzięki sesji fotograficznej Izabeli Wrzos i jej interpretacji funkcjonalności torby.
Poniżej wybrane przeze mnie , a więcej możecie zobaczyć TUTAJ.







A to już wybrana przeze mnie, spośród wielu innych, art torba.
Podoba mi się bardzo ten kolaż (Dolly in Cordoba) :))
Zaprojektowana przez Rosjankę, Katerinę Bodrunovą.






Kolorowy zawrót głowy -ten sam motyw na eco torbie.




Opakowanie , jak wiadomo, ma ogromne znaczenie.
 A to śliczne drewniane pudełko można wykorzystać na 100 sposobów:))

źródło wszystkich zdjęć powyżej:http://www.youartme.com/pl

Fajnie, że w Polsce powstają takie cudowne miejsca  na pokazywanie sztuki współczesnej, a co więcej sztuki dostępnej dla każdego.
Pozdrawiam serdecznie:))

5 komentarzy:

  1. śliczne zdjęcia:))bardzo ciekawa torba, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Torby fajne ale co do zdjęć to szczerze mówiąc, przeraziły mnie trochę, może nie rozumiem współczesnej sztuki ale to niestety nie moje klimaty.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki! Fantastyczna strona:)

    OdpowiedzUsuń
  4. To pudelko jako opakowanie jest swietne..torby rowniez,,Pozdrawiam.)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, że piszesz o tej stronce! Zaraz lecę odwiedzić :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Witam w moim świecie☺
Jestem ciekawa Twoich wrażeń.