środa, 5 czerwca 2013

Ukryte w kwiatach...☺

Witam miło  :)
Pojawiłam się ostatnio i ja na FB.
Znajdziecie tam same  moje prace , bez zbędnego ględzenia :))
Zapraszam !!

https://www.facebook.com/pages/Magiczna-Pracownia/316087761852808

Szykuję też candy niebawem , w czerwcu na pewno :))


A dziś w przerwie między mżawką a burzą zrobiłam moim najnowszym lalom tildowym  małą sesję w kwiatach.Kto pierwszy zgadnie , jakie to kwiaty otrzyma ode mnie serduszko:)

Wykrój na lale i ich ubranka pochodzi z najnowszej książki T. Finnanger "Sommerlive" -angielska wersja "Tilda's Seaside Ideas".Cała reszta to już moja fantazja krawiecka .
Płaszczyki szyłam pierwszy raz i dosłownie wykończyły mnie  nerwowo.... Wrr...



















A na koniec jeszcze niespodzianka:)
Tak to właśnie ja ☺
Ujawniam się w końcu .
A obok mój najnowszy obraz /chyba piąty.
Pa!!







P. S. W najbliższych dniach poodwiedzam Wam Kochani / mam spore zaległości.

10 komentarzy:

  1. Te kwiaty to Rododendron:) A stojnisie śliczne:))) Piękne również obrazy!!! Podziwiam:))) Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę! Magiczne serduszko jest za zagadkę?? Kwiatek zaraz poznałam bo miałam kiedyś identyczny:) Podczas prac na ogrodzie zostł przesadzony i już się nie przyjął. Miło Cię poznać:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serduszko dla Ciebie:)
      Przyślij mi adres.

      Usuń
    2. Bardzo się cieszę:)))))Dziękuję:))))))

      Usuń
  3. Zagadka już odgadnięta,więc nie będę się powtarzać.
    Lalunie śliczne i obraz i ich "Pani stworzycielka" też - super babaka z Ciebie :) POZDRAWIAM CIEPŁO !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne lale.
    Miło Ciebie zobaczyć,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Milo Cie widziec , Beatko.teraz juz bede Cie miala zawsze przed oczymi..a tak to musialam wciaz myslec , jak wygladasz...sliczne Tildy..rododendron ten krzew no ale nie bylam pierwsza bo ja zawsze musze isc do pracy i wszystko mi przechodzi kolo nosa..bu.)

    OdpowiedzUsuń
  6. Romantyczny Twój blog. Prace śliczne, pełne Twojej wrażliwości.Perfekcyjne wykonanie. Ptaszek, rysunki , zdjęcia lasu, wody, wszystko co kocham..Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń

Witam w moim świecie☺
Jestem ciekawa Twoich wrażeń.