poniedziałek, 23 września 2013

Zainspirowały mnie róże...




Witam  ciepło, po tym zimnym , deszczowym weekendzie.
Dziś chciałam Wam pokazać coś zainspirowanego , kwiatami miłości - różami.
Wiem, że miało być o marchewkach itp. podobnych, ale chwilowo poszły w odstawkę.
Zbrakło mi cierpliwości ...
Na początek pastelowa torebka.
Z ręcznie naszytą aplikacją róż Sandersona. Wyszyłam też napis- Beloved Roses.
W środku różowa podszewka i kieszonka z metką handmade (kupioną tasiemką  w Tchibo).
Pomysł na nią przyszedł  mi do głowy w trakcie pracy.
Pobawiłam się też programem graficznym i zrobiłam różne obrazki z tym samym motywem.


















Druga różana inspiracja to ... kurka Tilda.
Z liliowym dziubkiem , w różanych pantalonkach.
W sam raz na kuchenny parapet, np. w jakąś doniczkę z ziołami .



I na koniec, najmniej różana , ale jednak - długonoga lala Tilda .
W jesiennym płaszczyku 3/4, zielonych bucikach, z różą we włosach.
Już kiedyś szyłam podobny zestaw kolorystyczny.




P.S. Halinko , jeszcze nie wysłałam, ale już szyję:)


Pozdrawiam :)

6 komentarzy:

  1. Piekne rozane prace.Swietna torba i udana zabawa z programem graficznym.Tilda taka powazna siedzi...no ale ja czekam na warzywka no i dynia musi byc koniecznie..potem wszystko do koszyka i masz jesienna dekoracje..zreszta co ja tu Ci podpowiadam,,sama wiesz dobrze jak aranzowac ....pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie wymyśliłaś z tym bukietem róż:) a i szyciowe dzieła bardzo udane:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż się prosi, żeby te róże namalować akrylami na torbie, przecież potrafisz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna torba! Z taką to chodziłabym z chęcią na zakupy w takie ponure dni. ;) Śliczne prace, podobają mi się bardzo tildowe lale, ale jeszcze nie uszyłam swojej. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Torebeczka istne cudo...
    Teraz jesienny smutek już Ci nie będzie doskwierał ;-)))
    Róże kwiaty miłości...
    Jakoś nigdy tak o nich nie myślałam ;-)))
    Pozdrowienia cieplutkie zasyłam

    OdpowiedzUsuń

Witam w moim świecie☺
Jestem ciekawa Twoich wrażeń.